جرثقیل برقی تک فاز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در ساخت ، نگهداری و توزیع مواد از ابزارهای مختلفی برای بلند کردن مواد و ابزار استفاده می شود. یکی از این ابزارها جرثقیل برقی تک فاز است. اکثر برنامه های کاربردی صنعتی دارای سه فاز هستند ، اما در بعضی موارد فقط برق تک فاز موجود است که در این حالت لنگر مدار الکتریکی 110 و 230 ولت تک فاز مورد نیاز است.

از جرثقیل های برقی و دستی برای جابجایی عمودی مواد استفاده می شود ، اما بیشتر این جرثقیل ها از نظر شکل ظاهری و همچنین نوع مصرف انرژی برای کاربردهای "کوچک صنعتی" مناسب نیستند. سیم بکسل تک فاز جرثقیل برقی (بالابر) یکی از محصولات مناسب برای این نوع استفاده است.

همچنین جرثقیل کششی تکفاز بر روی پایه مناسبی برای جابجایی تجهیزات ساختمانی نصب شده و مواد مورد نظر را در جهت عمودی به حداکثر ظرفیت خود منتقل می کند. در جرثقیل های برقی تک فاز می توان سیم بکسل را با استفاده از 220 ولت تا 1000 کیلوگرم با استفاده از برق شهری بارگیری کرد. طول سیم بکسل در این نوع می تواند از 18 تا 30 متر متغیر باشد. وزن سیم بکسل های تک فاز برقی می تواند از 24 تا 33 کیلوگرم باشد ، با حداقل و حداکثر سرعت 5 تا 10 متر در دقیقه. قطر و طول کابل در این نوع جرثقیل ها به ترتیب می تواند تا 4.7 میلی متر و 12 متر باشد.
جرثقیل های برقی تک فاز باید همیشه از منبع تغذیه مستقل استفاده کنند ، زیرا بالابرهای زنجیره ای تک فاز به جریان زیادی احتیاج دارند که اگر به طور مستقل کار نکنند ، همیشه نمی توان آنها را بازسازی کرد. یکی از موارد استفاده این نوع جرثقیل های برقی تک فاز در آسانسور در منازل و ادارات استفاده می شود.
ویژگی های جرثقیل برقی تک فاز
* عملکرد بالا: این محصول در عین اینکه در اندازه کوچک طراحی شده است ، کاربرد بسیار بالایی دارد.
* سبک و قابل حمل: حجم و وزن کم محصول ، محصول قابلیت حمل آسان را برای کاربر فراهم می کند که از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است.
* حجم کم و ابعاد کوچک: یکی از ویژگی های خاص این محصول حجم کم و ظاهر متفاوت آن در مقایسه با جرثقیل های صنعتی موجود است. این محصول در اکثر مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است به راحتی نصب می شود.
* برای مصارف خانگی و صنعتی: این جرثقیل در اکثر مکانهای کوچک که امکان نصب هیچ جرثقیل وجود ندارد به راحتی نصب می شود.

* به صورت تک لایه و دو لایه قابل استفاده است: از این نوع جرثقیل ها می توان در دو حالت ، یک لایه (یک لایه سیم بکسل) و دو لایه (دو لایه سیم بکسل) استفاده کرد.
* قابلیت اطمینان بالا
* دارای استانداردهای اروپایی است

منبع:https://mg-trade.ir/جرثقیل-برقی-فاز/





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 26 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی